Endorsement Celebritati


[column-sneeit-shortcode-enable-nested-0 class=”” width=”33.33333333333333″ padding_left=”0″ padding_right=”0″ disable_responsive=”” sticky_inside=””][/column-sneeit-shortcode-enable-nested-0][column-sneeit-shortcode-enable-nested-0 class=”” width=”33.33333333333333″ padding_left=”0″ padding_right=”0″ disable_responsive=”” sticky_inside=””][text]

Endorsement Celebritati

[/text][/column-sneeit-shortcode-enable-nested-0][column-sneeit-shortcode-enable-nested-0 class=”” width=”33.33333333333333″ padding_left=”0″ padding_right=”0″ disable_responsive=”” sticky_inside=””][/column-sneeit-shortcode-enable-nested-0][column-sneeit-shortcode-enable-nested-0 class=”” width=”100″ padding_left=”0″ padding_right=”0″ disable_responsive=”” sticky_inside=””][text]

  Impactul asocierii cu celebritati asupra brandului  este intotdeauna unul semnificativ. Cresterea numarului de celebritati care promoveaza marcile a crescut in mod constant in ultimii ani. Marketerii recunosc bine puterea celebritatilor in influentarea deciziilor de cumparare a consumatorilor. Este un fapt omniprezent acceptat ca asocierea cu  celebritati poate conferi atribute speciale unui produs.

[/text][/column-sneeit-shortcode-enable-nested-0]